Оваа изјава ја дадоа научниците од Универзитетот во Јорк, кои велат дека деца на родители кои повеќе зборуваат со своите деца и им поставуваат различни задачи за извршување, обука на нивните невербални способности, како и нивна можност за расудување, решавање на проблеми и развој на нивно пошироко размислување, растат во поинтелигентни зрели луѓе, обдарени со богат речник и имагинација.
Според истражувачите, децата од предучилишна возраст кои активно комуницираат со своите родители и старатели имаат подобар почеток во животот, особено ако во нивниот секојдневен живот користат богат и разновиден речник.
Наодите на научниците се следниве:
Членовите на семејството се првите учители на децата.
Количината на зборови што зборуваат постарите лица во околината на детето е позитивно поврзана со неговите или нејзините когнитивни способности.
Истражувачите откриле дека висококвалитетниот говор за возрасни е корисен за развојот на јазикот на децата. Децата кои комуницираат со возрасните кои користат богат и разновиден речник, акумулираат добар речник и го користат вешто во нивниот секојдневен живот.
Кога родителите реагираат поволно на интересите на детето и ги промовираат своите пристрасни истражувања и самоизразување, детето обично покажува помалку знаци на вознемиреност, агресија и / или непослушно однесување.
Количината на изговорените зборови е различна за различни семејства и заедници. Некои деца слушаат двојно повеќе зборови од возрасни околу нив отколку другите врсници. Затоа, истражувачите потенцираат дека акумулацијата на раните животни вештини кај различни деца е променлива и динамична, а не апсолутна константа, поради што се разликуваат во развојот на децата.
Понекогаш не сфаќаме колку е важна комуникацијата помеѓу детето и родителот… Ние го создаваме карактерот и иднината на нашите деца!